Aktuální pokyny budou zveřejněny nejpozději týden před akcí

Pomocí následujících odkazů si můžete stáhnout pokyny pro běžce. Prosíme všechny závodníky, aby se s pokyny seznámili. 🙂

Pokyny pro rok 2019

Prezentace:

pátek: 20:00-22:00 hod. – ZŠ Velké Bílovice

sobota: 7:00-10:00 hod. – ZŠ Velké Bílovice

Startovní listina bude zveřejněna před závodem a vyvěšena u prezentace. Při prezentaci, prosím, hlaste své startovní číslo a počet členů ve štafetě dle startovní listiny. U prezentace obdržíte „štafetový kolík“ a každý člen štafety obdrží startovní číslo, stravenku na teplé jídlo, lístek do tomboly. Ze „ Štefetového kolíku “ v žádném případě číp neodstraňujte .

Start je na Púrinské cestě směrem ke sklepům – cca 800m od školy (na štafetovém kolíku je připevněn čip, ten, prosím, nechte připevněn tak jak je, nesnažte se ho sundat, startovní číslo mějte připevněno na hrudi) :

maraton – 9:00

půlamaraton – 10:30

PROSÍME ZÁVODNÍKY I ZÁVODNICE, ABY NEMOČILI VE VINOHRADECH A ABY NETRHALI HROZNY!!

Popis trati:

MARATON : běží se dvě kola (v prvním kole se zabíhá k Hradišťku)

1.kolo – Od startu na Purinskou cestě doprava ke sklepům Pod Předníma, mírně vlevo U Machovej studně, dále U Křastelky a Staré brigády, prudce vlevo po Bělegradská a vpravo do Veltlínová. Na konci vlevo – POZOR !! – přibíhá se na silnici č. 422, držte se stále při levé straně!! – na cca 3,5 km parkoviště Habánské sklepy – 1. Občerstvovačka- dále stále rovně a na cca 5 km vlevo na polní cestu, po cca 1,5 km vpravo a stále rovně až do Čejkovic. Na konci vlevo – POZOR !! – přibíhá se na silnici č. 422 ul. Bílovická, držte se stále při levé straně a stále rovně. Po asi 1 km doleva Hrubou uličkou a ul. Wurmovou a Pod Novosedly ke stadionu AK Čejkovice – 2. Občerstvovačka – (cca 9,5 km)- dále pak po cca 300 m za fotbalovým hřištěm doleva a nahoře na kopečku na téčku vpravo a dále po značené cyklostezce až do Vrbice.Ve Vrbici kolem typických sklepů doprava a hned opět doprava k vyhlídkovému místu ( trasa bude výrazně označena) a zde u božích muk prudce doleva k mohyle a ke kostelu, na téčku doleva a zpět na Velkopavlovickou cyklostezku. Vrbicí probíháte stále po Velkopavlovické cyklostezce až ke 3. Občerstvovačce (cca 14km) u křížku sv. Anny. Dále se držte rovně a stále po Velkopavlovické cyklostezce až k odbočce na Hradištěk ( místo bude výrazně označeno) tady zatočte vpravo směrem k Hradišťku kde, je obrátka kolem sudu a vracíte se zpět na cyklostezku a po cca 1,3 km uhnout prudce vpravo a stále po této cestě až k Velkobílovickým sklepům na nám. sv. Martina, zde vlevo a dále po polní cestě a na jejím konci doprava ke 4. Občerstvovačce (cca 21km) a stále rovně do druhého kola

2.kolo a PŮLMARATON – ulicí Pod Předníma, mírně vlevo U Machovej studně, dále U Křastelky a Staré brigády, prudce vlevo po Bělegradská a vpravo do Veltlínová. Na konci vlevo – POZOR !! – přibíhá se na silnici č. 422, držte se stále při levé straně!! – parkoviště Habánské sklepy – Občerstvovačka – dále stále rovně a vlevo na polní cestu, dále vpravo a stále rovně až do Čejkovic. Na konci vlevo – POZOR !! – přibíhá se na silnici č. 422 ul. Bílovická, držte se stále při levé straně a stále rovně a doleva Hrubou uličkou a ul. Wurmovou a Pod Novosedly ke stadionu AK Čejkovice – Občerstvovačka – za fotbalovým hřištěm doleva a nahoře na kopečku na téčku vpravo a dále po značené cyklostezce až do Vrbice. Ve Vrbici kolem typických sklepů doprava a hned opět doprava k vyhlídkovému místu ( trasa bude výrazně označena) a zde u božích muk prudce doleva k mohyle a ke kostelu, na téčku doleva a zpět na Velkopavlovickou cyklostezku. Vrbicí probíháte stále po Velkopavlovické cyklostezce až Občerstvovačce u křížku sv. Anny. Dále se držte rovně a stále po Velkopavlovické cyklostezce až k odbočce na Hradištěk , kde běžíte rovně a cca po 1,3 km uhnout prudce vpravo a stále po této cestě až k Velkobílovickým sklepům na nám. sv. Martina, zde vlevo a dále po polní cestě a na jejím konci doprava k Občerstvovačce a po asi 100 m vpravo a hurá do cíle, který je u školy na Purinské cestě.

Trasa je značena šipkami na zemi, hesly, žlutými dřevěnými šipkami a modrožlutými fáborkami. Na kritických místech stojí pořadatelé. Na silnici č. 422 bude provoz omezen a řízen pořadateli, přesto, prosím, dbejte zvýšené opatrnosti a držte se vlevo. Při průběhu Vrbicí, prosíme, rovněž dbejte zvýšené opatrnosti. Ani na komunikacích mezi vinicemi provoz nelze úplně vyloučit, proto se držte stále vlevo.

Dbejte prosím pokynů pořadatelů.

Cíl:

V cíli bude k pití čistá voda a čaj. Teplé jídlo pro závodníky je zajištěno ve školní jídelně. Jídlo dostanete po předložení „stravenky“, kterou obdržíte při prezentaci. Výdej jídla bude 12:30-15:30h.

ČIP vraťte v cíli  výměnou za láhev lahodného moku.

Zázemí závodu:

WC, šatny a úschovna zavazadel v prostorách školy, mobilní WC, sprchy jsou k dispozici ve škole pouze pro ubytované. V prostoru startu a cíle bude v pohotovosti zdravotnice.

Slavnostní ceremoniál:

od 15:05 – nejdříve bude vyhlášen absolutní vítěz a vítězka půlmaratonu a maratonu. Dále pak nevidomí na jednotlivých distancích, a pak od nejstarších kategorií až po nejmladší ženy a muže na maratonu a půlmaratonu a vítězná štafeta na maratonu a půlmaratonu.

Tombola:

Lístky do tomboly vhazujte do tombolové bedny umístěné na podiu. Lístky si můžete přikoupit ve stánku Báječných žen v běhu.
Tombola proběhne po vyhlášení vítězů